Od 1. 3. 2021 jsou upraveny úřední hodiny pro veřejnost:
Pondělí 8:00 – 13:00
Středa 8:00 – 13:00
Od 1. 3. 2021 probíhá výuka celé školy distanční formou. Průběh distnční výuky je vyvěšen na stránkách školy v sekci O škole - distnční výuka.
S účinností od 25. 2. 2021 musí mít v budově školy každý zaměstnanec, žák, cizí osoba – respirátor nebo zdravotnickou obličejovou masku (chirurgická rouška). Od 1. 3. 2021 musí být dvě přes sebe přeložené zdravotnické obličejové masky.
VÝUKA ZÁVĚREČNÝCH ROČNÍKŮ VE 2. POLOLETÍ
Stále probíhá distanční výuka prostřednictvím MS Teams a webových stránek školy.
Na základě doporučení MŠMT se výuka ve 2. pololetí zaměří na předměty související se závěrečnou zkouškou (odborné předměty, občanská nauka, ekonomika, občanská výchova) a praktické vyučování.
Seznam vyučovaných předmětů (Velikost: 34.96 kB)
Po případném obnovení prezenční výuky, bude v bakalářích i na stránkách školy vyvěšen nový rozvrh.
NÁHRADNÍ A OPRAVNÉ ZKOUŠKY ZA 1. POLOLETÍ
K závěrečným zkouškám bude připuštěn žák, který byl v 1. pololetí hodnocen ze všech povinných předmětů.
Postup připuštění k závěrečným zkouškám (Velikost: 404.62 kB)
V případě, že žák nebyl v 1. pololetí hodnocen nebo byl hodnocen známkou 5 (nedostatečná), pak si požádá ředitele školy o povolení zkoušky v náhradním nebo opravném termínu (FORMULÁŘ ZDE) (Velikost: 26 kB)
V případě, že je žák v náhradním termínu hodnocen známkou 5 (nedostatečná), pak může požádat ředitele školy o opakování ročníku.
Dle doporučení ministerstva školství se výpisy z vysvědčení budou žákům rozdávat až po obnovení prezenční výuky ve škole.
Přehled pololetního hodnocení je přístupné v aplikaci Bakalář v ikoně POLOLETÍ. Každý žák obdržel na začátku školního roku přístupové údaje pro žáka i pro rodiče.
Doporučení MŠMT pro školy k hodnocení ZDE (Velikost: 313.61 kB)
GDPR vstoupilo v účinnost 25. května 2018 a představuje nový právní rámec ochrany osobních údajů v evropském prostoru s cílem hájit co nejvíce práva občanů EU proti neoprávněnému zacházení s jejich daty včetně osobních údajů. GDPR se týká všech firem a institucí, ale i jednotlivců a online služeb, které zpracovávají data uživatelů.
Nařízení míří na firmy, instituce i jednotlivce, kteří zacházejí s osobními údaji – zaměstnanců, zákazníků, klientů či dodavatelů, a to napříč segmenty a odvětvími. Zasáhne i ty, kteří sledují či analyzují chování uživatelů na webu, při používání aplikací nebo chytrých technologií. Cílem GDPR je chránit digitální práva občanů EU.
Pravidla ochrany osobních údajů ZDE (Velikost: 294.92 kB)
Žádost o uplatnění práva subjektu údajů podle GDPR ZDE (Velikost: 288.43 kB)
Žádost subjektu údajů na právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů čl. 21 GDPR ZDE (Velikost: 211.13 kB)
Žádost subjektu údajů o ukončení automatizovaného individuálnáho rozhodování včetně profilování ZDE (Velikost: 209.86 kB)
Copyright © 2013 - 2021 | Střední škola obchodu, řemesel, služeb a Základní škola &  
Vitalex Computers s.r.o.
- Tvroba školních webů | Prohlášení o přísupnosti